Produkty

MotortuningMotor

  • úpravy hláv, leštenie výfukových a sacích kanálov
  • kované piesty
  • keramické spojky
  • ostré / závodné / vačky

 

PrevodovkyPrevodovka

  • krátke radenie Quic shift
  • návrh a výroba zavodných prevodoviek
  • zmena stáleho prevodu

 

Riadiace jednotky-programovateľnéSybelka1

Ponúkame plneprogramovateľné riadace jednotky Challenger Pro B4 a Carabine / v ponuke máme aj iné ECU/Tieto zavodné RJ su vhodné na 4, 6 a 8 valcové motory, ako aj na turbo motory. Riadiace jednotky nie len predávame, ale prevádzame montáž do áut a samozrejme, že aj programujeme. Po nainštalovaní do auta a naprogramovaní, ponúkame našim zákaznikom aj odladenie auta na motorovej brzde.Cena Challenger 4 a Carabine od 550 Euro.

 

Športové filtreJR Filter

Ponúkame predaj, montáž športových filtrov KN, Kingdragon, BMC, Green, JR a ďalších.

 

 

Športové podvozkyPodvozok1

Ponúkame predaj, montáž, nastavenie, poradenstvo športových podvozkov. V ponuke máme KW, Kyaba, FK, D2, HP a ďalšie.

 

 

Športové brzdové systémyBrzdy1

Ponúkame predaj, servis, montáž, poradenstvo brzových komponentov kotúče, platničky, kity. V ponuke Ferodo, Brembo, Zimmermann a ďalšie.

 

 

Športové výfukové systémyVyfuk1

Ďalšou možnosťou ako zvýšiť výkon auta je kvalitný koncový dielec výfuku (samozreje aj stredny dielec). Okrem zvýšného výkonu sa nám odvďačí aj krásnym športovým zvukom.

Pridaním koncového dielca výfuku sa zvyšuje výkon o približne 3 až 5%. Ponúkame predaj, servis, motáž športových výfukov Remus, Bastuck, Ragazzon atď…Predaj, servis, montáž zvody, stredné diely, športové katy atď…

Odstránenie-vypnutie DPF/ FAPDPF1/ AdBlue

Software vypíname filtre pevných častíc DPF/FAP

 

 

Odstránenie/ vypnutie EGREGR

Stále viac a viac majiteľov vozidiel sa snaží odstrániť EGR ventily zo svojich vozidiel. Problém je, že akonáhle to urobíte, dostanete sa do problémov. Ak ste jednoducho odstránili  EGR systém z auta, ale nie zakázali v ECU, narazíte na rad problémov:

– Detonácia

– Zlý chod

– Nedostatočný výkon

– Príliš vysoká teplota

– ECU porucha, svieti kontrolka na palubnej doske

Ponúkame Vám riešenie: Môžeme bezpečne a správne odstrániť funkciu EGR z ECU, bez toho, aby bolo nutné, aby ste fyzicky odstránili ventil sám, takže neexistujú žiadne znamenie, že to bolo vykonané. Za predpokladu, že jeho v dobrom stave, samozrejme.

Pop off ventilPop ventil

Pop-off ventil, po anglicky „Dump vlave“ je vyprázdňovací, či odfukovací ventil. Doteraz dobre známa „turbo-diera“ patrí dnes už minulosti vďaka namontovaniu Pop-off ventilu. Táto diera vzniká náhlym uzavretím škrtiacej klapky pri radení. Turbína sa pritom otáča ďalej a medzi ňou a škrtiacou klapkou vzniká pretlak. Tento pretlak potom pri každom radení razom zníži otáčky turbodúchadla. Po zapnutí spojky sa musí turbo dostať najskôr naspäť do otáčok a v tej chvíli nie je hneď k dispozícii plný ovládací (plniaci) tlak. V priebehu výkonovej krivky preto vzniká krátkodobý prepad, tzv. „turbo diera“. Keď sa však sériovo dodávaný odfukový ventil nahradí ventilom Pop-off, odfukuje sa pretlak vznikajúci v priebehu radenia. Lopatkám turba potom nič nebráni udržať si otáčky a po preradení je ihneď k dispozícii potrebný plniaci tlak. Okrem toho vzniká dobre počuteľný syčavý zvuk, dobre známy pri súťažných vozidlách, pôvodcom ktorého je tlak odfukovaný cez membránu ventilu. Kevlarovo-silikónová membrána Pop-off ventilu je ovládaná podtlakom medzi škrtiacou klapkou a spaľovacím priestorom, ktorý vzniká pri radení a pracuje aj pri vysokom plniacom tlaku precízne a neopotrebúva sa.
Dokonca aj v prípade moderných vozidiel, ktoré sú podobným odfukovacím ventilom vystrojené sériovo, je možné získať pozorovateľné zlepšenie akcelerácie.
Pretlak nielen znižuje otáčky turbodúchadla, ale zároveň znižuje životnosť ložisiek a tesnenia turba. Mnohí používatelia sa potom divia nad množstvom oleja v nasávacom trakte a chladiči stlačeného vzduchu. Hlavnú rolu pri tom má zrýchľovanie a pribrzďovanie otáčok turba, predovšetkým pri malých turbodúchadlách, alebo pri vyššou planiacom tlaku.